Det får bli en tur opp i masta til våren

Vind-rotoren (øverst til høyre) lå på bakken

Breezita klarer seg bra i vind og blæst. En tur til Vallø i dag bekreftet at alt var i orden.  Det er meldt om sterk kuling, 20 m/s i natt og i morgen, så vi får håpe alt går bra. Presenning og støtter ser bra ut.
Jeg var kun en rask tur ombord for å justere litt polstring i tilfeffe presenningen skulle begynne å blafre uhemmet i natt.

For to dager siden fant jeg en liten vind-rotor på bakken ved siden av båten.  Det var for mørkt til at jeg kunne finne ut hvor den tilhørte, så jeg tok den med i bilen.  I dag så jeg at den  tilhørte Breezita, gitt.  Ja, ja det får bli en tur opp i masta til våren. Flaks at den ikke var blåst avgårde..

/TM

Tagged with:
Publisert i Vedlikehold

Legg igjen en kommentar

