Sol, hagleskur og innebandy-ball

Innebandy-ball i bom-oppløftet

Solen skinte og varmet godt.  Det var lett bris og optimisme i lufta så jeg kjørte ut på Vallø og tok av presenningen.  Deilig å være i gang.  Akkurat da jeg hadde fått brettet den sammen, kom det en iskald hagleskur… bare for å fortelle meg:  «hei du, ro deg ned litt, det er ikke vår ennå»….. hmm..

Ingrid kom syklende litt senere (eller gående med sykkel pga punktering) og hadde ikke fått noe haggel, så det var nok veldig lokalt – rett over hode på meg, tenker jeg.

Jeg fikk satt en innebandy-ball på bom-oppløftet (tips fra seil-instruktøren for å ta bort vibrasjoner i riggen) og etter litt mat og kaffe i solveggen dro vi hjem.

Godt å være i gang igjen og 1. mars kommer det nok vann i kranene også, da åpner marinaen på Vallø.

/TM

Tagged with:
Publisert i Vedlikehold

Legg igjen en kommentar

