VC17 er som vann

jeg fikk satt opp en presenning mot naboen

Jeg fikk satt opp en presenning mot naboen

Endelig er det varmegrader om natten og utvendig grovvask, polish og voksing er unnagjort. Det blåste en litt sur SV vind i havna i går, men var ikke så værst i sola.

Jeg fikk jeg stoffet rundt rorstokk og på drev med Jotun sin Aqualine og skroget fikk første strøk VC17. Det gikk med ca. 2,2 liter. Tar nok ett strøk til. Vinden tok godt under og rundt båten, så jeg fikk satt opp en presenning mot naboen for å beskytte skroget hans mot sprut. VC17 er som vann, -det skal ikke mye vind til før det kommer noen dråper på avveie.

Ingrid holdt på inne og vasket skott og skap.

Utsett og maste-rigg er planlagt til ca 2. mai, så da får vi se om vi holder skjemaet.

Tagged with: , , , ,
Publisert i Vedlikehold
2 comments on “VC17 er som vann
  1. Rigmor Frogner sier:

    Ja da er dere iallfall i gang! Akkurat nå under vårpussen så er jeg glad vi ikke har så stor båt!
    Håper vi treffes ute på fjorden rundt Kristihimmelfart.

Legg igjen en kommentar

